Nič nebude také ako kedysi, ale všetko môže byť také ako ešte nikdy.

Červenec 2013

Čo sa deje?

12. července 2013 v 13:01 | Daisha |  Moje príbehy
Neviem, čo sa to deje. Nič už nie je také ako kedysi, veľa sa toho zmenilo, chcela by som veľa toho vrátiť späť ale nedá sa :(. Viem, že veľa premýšľam, až príliš a potom nemôžem spať ako nedávno ale keď ja neviem nepremýšľať.. Stále nad niečím premýšľam.. Neviem ani čo mám robiť, som strašne zmätená neviem ako sa mám správať, nič.. :( Tak by som chcela toľko toho zmeniť..Ale neviem či to dokážem :/

Svadobná cesta

9. července 2013 v 15:07 | Daisha |  Moje príbehy
Za pár dní 20.6. sme v noci odchádzali na svadobnú cestu do Tuniska do Mahdie :). Najprv sme šli mikrobusom z Nitry do Bratislavy. V Bratislave na letisku nás čakala kontrola. Keď sme to všetko absolvovali čakali sme na naše lietadlo :). Za pár minút sme nastupovali do lietadla. My s manželom sme sa už nevedeli dočkať na let :) Môj manžel letel prvý krát ale ja som už niekoľko krát letela ale to už bolo dávno. Pomaly sme začínali štartovať. Lietadlo sa pomaličky rozbiehalo, začali hrozne hučať motory rozbehlo sa a zrazu sme vzlietli. Krásne sme videli celú Bratislavu :). Ako sme stúpali hore mali sme tlak v hlave a pocity sa miešali ale bolo to riadne :). Aj búrku sme videli. Neskôr nám stewarti ponúkali papať tuniskú špecialitu sandwich Halal :) suprový bol :). Neskôr keď som šla na wcko vedľa v miestnosti boli stewartisti a rozprávali sa jedného som sa pýtala či je niekto na wcku. Keď som vyšla z wecka ma zavolali za nimi tak som tam šla a sme sa rozprávali anglicky :D robili všelijaké srandičky tak som sa smiala :D až sa ľudia po nás otáčali ja som pozerala či ma ešte manžel nehľadá ale nie tak som tam ešte s nimi bola mi tam núkali všeličo jedlo pitie :D tak som vzala pitie pre mňa aj pre manžela :D Ale za 20 min. som šla nas5 sadnúť si za manželom. Ten na mňa pozeral kde som bola a odkiaľ mám pitie tak som mu povedala o stewartistoch. Takisto to boli Tunisania :D:D. Neskôr ma niekto šťuchol tak som pozrela na manžela ale on to nebol až potom som zbadala stewartistu ako sa rehoce :D. Po dvoch hodinkách aj niečo sme konečne pristáli :). Ako som vystupovala z lietadla doslova som dostala facku :D z tej klímy a vzduchu. Vzduch bol taký dusný a teplý. Všetko sa na mňa z toho lepilo. S manželom sme šli na pasovú kontrolu a odtiaľ pozerať batožinu. Už sme sa začínali báť ale uvideli sme ju tak sme ju vzali a šli pomaly k stánku našej cestovnej kancelárie zobrať pokyny. Išli sme hľadať autobus do nášho hotela. Za pár minút sme ho našli a nastúpili sme. Delegátka nás privítala a informovala nás o Tunisku. Obaja sme boli už veľmi unavení tak sme pomaly zaspávali, manžel si aj pospal ale ja som sledovala okolie aby sme neprespali náš hotel. Za dve hodinky asi sme prišli konečne k nášmu hotelu. Vystúpili sme a nevedeli sme sa vynadívať nádherný hotel :). Prišli sme na recepciu a dali nam ubytovací voucher a náramok oranžový na ruku aby nás poznali. Vyplnili sme voucher odovzdali a dostali sme kartu od izby tak sme šli výťahom na prvé poschodie. Všade bola tma tak sme si svietili mobilom. Prišli sme pred dvere našej izby a manžel skúšal otvoriť aj sa mu to podarilo ale veľmi tam bolo nafajčené ani elektrina nešla tak sme šli znova na recepciu ale zistili sme, že elektrina je na kartu tak ako sme prišli na izbu sme kartu strčili za vypínač a zasvietilo sa hneď sme zapli aj klímu a za chvíľku sme mali dobrý vzduch. Vybalili sme pár vecí a išli spať. Ráno zvonil budík nechcelo sa mi vstávať neskôr keď o5 zvonil ma už manžel budil :D tak som nejako vstala a šla sa umyť a pripraviť na raňajky :) raňajky sme nestihli ale stíhali sme neskoré raňajky pri bazéne. Na raňajky som si dala sladké pečivo a croissant :) mali úžasné croissanty a k tomu džúsik keď sme sa napapali išli sme si pozrieť hotel. Chceli sme ísť na pláž ale manžel ma presvedčil aby sme išli do mesta. Tak po obede sme vzali taxík a vyrazili do mesta do Mediny. S taxikárom sme pokecali jeden chalan mi aj kýval tak som mu odkývala, taxikár zobral kamaráta a ten jeho kamarát nás zobral k nemu do obchodu. Mali tam všelijaké veci od výmyslu sveta, zoznámil nás aj s jeho manželkou. Obaja boli veľmi sympatickí a bolo vidno na nich, že sú dobrí ľudia :) . Veľa vecí sme u nich pokúpili aj poskúšali, porozprávali sme sa s nimi, ochutnali sme aj pravý Tuniský čaj bol vynikajúci :). Neskôr ako som pozerala magnetky som sa išla postaviť a zvrtla sa mi noha a padla som hneď sa pri mne všetci zišli. Mne ostalo blbo z toho pádu tak mi jeho manželka ovlažila tvár vodou a dali mi piť, manžel mi pomohol postaviť sa pýtali sa ma či som v poriadku a priniesli mi ľad a posadili ma vedľa do miestnosti kde bola aj klíma a manžel tam bol pri mne. Ten sa zľakol či sa mi nič nestalo a vynadal mi. Neskôr ale za dve hodinky sme šli s5 do hotela. Večer sme šli von do obchodov. Neskôr sme ešte behli do baru dali sme si džús. Na ďalší deň sme šli na pláž opaľovala som sa, šla som aj do mora boli riadne vlny ale more bolo teplé. Keď sme šli na izbu zas som sa šmykla pri bazéne a znova na to isté koleno, celé šaty som mala špinavé. Večer sme boli na hotely a šli sme na program čo robili animátory. Zoznámili sme sa s jednou super animátorkou Afef :), veľmi sme si ju obľúbili aj ona nás :) . Tancovali sme spolu aj slaďák, to bolo také pekné a romantické :). Neskôr sme šli ešte na disco bolo tam kopu dymu, videli sme aj arabskú svadbu :). Za dva dni sme šli na výlet vláčikom. Bolo super videli sme celú Mahdiu veľa sme aj pofotili :) boli sme aj v prístave, aj v paláci... Za 2 hodiny sme prišli na hotel a išli sme na obed. Vždy mali veľký výber jedla všeličo som poskúšala rôzne mäsá, šaláty, cestoviny, zákusky. Poobede sme šli znova do mesta, bolo veľmi teplo. Večer sme šli do baru a dali sme si créme de cassis. Na ďalší deň sme šli o5 na pláž, dostala som od manžela ružičku :) tak krásne voňala. Na ďalší deň sme šli zase na pláž a večer sme sa balili. V štvrtok ráno sme už boli pobalení a šli sme odovzdať izbu boli sme si sadnúť do baru a pofotiť si hotel atď. Rozlúčii sme sa s animátormi a nastúpili do busu. Za hodinku aj niečo sme prišli na letisko do Monastiru. Šli sme na kontrolu a potom sme čakali na lietadlo. Za pár minút pre nás prišiel autobus a nastúpili sme do lietadla. V lietladle bolo veľmi teplo, už sme sa tešili kedy zapnú klímu. Privítal nás pilot a pomaly sme štartovali. Znova sme dostali papať Halal :). Do Bratislavy sme prileteli skôr, na batožinu sme si dlhšie čakali ale dočkali sme sa. Vonku nás už čakal mikrobus, bola som riadne unavená tak som aj spala. Keď sme prišli domov hneď som si šla ľahnúť a neskôr ma manžel zobudil. Bola to nádherna svadobná cesta :) škoda, že to tak rýchlo prešlo. Hneď by som si to znova zopakovala :).

Ďakujem za návštevu,príďte zas!